tirsdag 12. april 2011

Hurra for verdens beste gutt


Lille babyen min blir 2 år i dag. Jeg er like forbaua over at det har gått 2 år siden han ble født. Kriminelt fort tida går, snart er han nok komfirmant og godt gift og har flytta ut. Så vi får nye tida mens den er her. 
Det blir rolig feiring med besteforeldrene, blir vel mere barneparty neste år tenker jeg, når han skjønner litt mer. Hadde feiring på søndag også. Og i morra blir det feiring i barnehagen. 
Gratulerer til gogutten min. Du er den herligste i hele verden. Mamma og pappa elsker deg over alt på jord. 
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Gratulerer så masse med vel overstått til godgutten ♥

    Lykke til i Edlodiekonkurransen min, og en god påske til deg og dine ♥

    Klem fra Hilde

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...