torsdag 28. april 2011

what's wrong with me



Vet ikke helt hvor jeg skal begynne men det kan jo hende forklaringen på at jeg ikke føler meg så utrolig god form endelig har kommet for en dag. 
og kanskje grunnen til de to spontanabortene.. Har jo snakka med legen om dette og hun tok derfor masse prøver av meg, derav av hormonnivå. Fikk svar i dag og det kan tyde på at jeg har lavt stoffskifte. Derfor skal jeg nå ta nye blodprøver og utredes for det. Joda... var jo bare det som mangla, er det ikke nok som feiler meg lissom..
Men forklaringen på at jeg så sliten, så trøtt, så deppa, så uttafor, så giddalaus, så var på lyder, har så vondt i kroppen, har problemer med å sove og ikke klarer å stå opp på morgenen, sliter med magen og hud og hår er alle symptomer på lavt stoffskifte. Til og med det å få lett blåmerker. Forklarer det enorme blåmerket jeg har hatt på rompa i 2 uker nå som jeg ikke aner hvordan jeg har fått.. Forstyrrelsene i de verdiene kan også føre til at jeg da har mista to ganger og at vi nå sliter med å få nr 2..
Vet ikke helt hva som skjer videre men bare blodprøver og legen kan bestemme hva dommen blir. 
Noen som har erfaringer eller råd å komme med. Noen som kjenner til dette med lavt stoffskifte og hva som er skummelt eller normalt med det?
Blogglisten

1 kommentar:

  1. Bra de finner ut hva du sliter med. Håper du snart er i fin form igjen! Har lagt ut bilder på bloggen i dag av den fine pakken jeg fikk! God helg!

    Klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...