mandag 4. april 2011

vinner av giveaway



Da har jeg trukket vinneren av giveawayen, Det var tre som ville bli med. Vil først takke dere som ville være med i giveawayen. Det var koselig. Skal nok få ordna en ny giveaway igjen snart.



Aron trakk en lapp av de tre som var og nr som stod på lappen var 3 og den som hadde innlegg nr 3 og som stakk av med seieren var Hilde M. Gratulerer så mye. Hilde M har en flott blogg som heter Hilde M- Lykkelig med liten. Hun har vært følger av bloggen min lenge og jeg vant jo en give away hos henne her forrige dagen. Hun skriver om masse interessant, både om barn, produkter som hun har testet, miljø, hobby og hverdagsting. Anbefaler dere å ta en titt innom bloggen hennes. Koselig at hun kunne vinne en gang og ikke bare gi bort masse i giveaway.
Gratulerer. Send meg en mail med hva du ønsker og adressen så skal jeg få laget og sendt gaven til deg.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Hurra! For en herlig overraskelse på en mandag ♥ Tusen tusen takk! Aron må få en stor klem siden han var så flink å trekke ;)

    Mail sendes straks!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. ja det var morro at det ble deg Hilde. Gratulerer så mye igjen. Aron fikk masse nusser og koser..:)

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...