onsdag 2. juni 2010

babyteppe


Har sydd ett babyteppe i dag. Blir gave til ei som får en baby om ikke lenge. Stoff er noe reste stoff og det med biler og ting på er fra Ikea. 
Har også sydd sengesett til gutten i stoff fra Ikea. Gutten har samme i sprinkelbeskytter og gardiner så da måtte det nesten bli sengesett også.

Jeg har fått helt sydilla om dagen og det er godt å komme igang med noe. Prøver å småhekle litt innimellom slaga også. Men det er ikke mye man får tid til med en vilter 1 åring i hus som har bestemt seg for at alt som ikke er lov er gøy. OMG... Hvor mye kan en liten gutt finne på. Vel det meste har jeg funnet ut. Alt skal utforskes

Innimellom litt hobby, litt hverdag så forsøker jeg også å finne ut hva jeg vil og skal og tja hva jeg skal bli når jeg blir stor. Har vært innom tanken å søke HIO i dag, på kunst og design. Men fristen har jo gått ut så jeg må vente på resteplasser i tillfelle. Men har i allefall funnet noe jeg kunne tenkt meg å gjort. Jeg burde jo snart bestemme meg. Nærmer meg faretruende 30... 

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Så flink du er :) Virkelig flott teppe. Håper vi kan få til en sydag/kveld - kanskje uten barn om mulig, før ferien? Et forslag er at du kanskje "låner bort" Aron til bestemor også bruker vi hele bhg dagen her hos meg, da kan du jo også få testet ut overlock maskina mi om du har lyst? Bare et forslag. Klem

    SvarSlett
  2. takk for det:) spørs om vi får det til før ferien dessverre. Bestemor har brukket armen og det er mye som skjer før vi reiser til Antiparos 10. juli, men vi finner nok en dag.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...