onsdag 23. juni 2010

sorry- husmor fant bloggfunksjonene..



Vet det er mye forandring og ny bloggutforming og styr akkurat nå. Forsøker bare å finne en stil som passer meg, men er litt grønn på dette merker jeg. Mye av denne bloggesiden jeg skulle ønske jeg kunne få gjort men jeg skjønner rett og slett ikke hvordan jeg gjør det. Derfor mye rot om dagen og mye forandringer. Håper dere bærer dere over med meg og sier ifra hvis det er en type som absolutt ikke passer eller hvis det er noe dere liker veldig godt. Får forsøke denne inntil videre. så som ett plaster på såret får dere ett bilde av en aom er like oppgitt over mamma'n sin innimellom. ( jepp vi snakker om sønnen i huset og han sier ifra om det er noe han er misfornøyd med.) Da får jeg "blikket"
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...