onsdag 23. juni 2010

kreativiteten blomstrer


Jepp. Her går det unna. I og med at de stolposene ikke i er min egen ide og oppfinnelse men at de finnes i mange varianter (man får kjøpt de i forskjellige barneutstyrsbutikker og også på designtorget. ) Men akkurat derfor ville jeg lage MIN variant av den. Jeg satte meg ned med papir og blyant, tok i bruk både beskrivende geometri og tegne kunnskaper og utforma mønster til min helt egen "Bjørnestol" (jobber fortsatt med navn på den, noen forslag kanskje) Har tenkt "bamseklemmer'n" eller "bamsestol"). Og jeg må si jeg er veldig fornøyd selv om jeg knakk ti tusen synåler, satte fast tråden en drillion ganger og jeg er sikker på jeg kan finne rester av synåla i nesen enda. Det skjedde faktisk her om dagen. Jeg knakk synåla ( min nye hobby nålknekking) og skjønte ikke hvor den ble av. Før jeg neste dag snøyt meg og da kom jaggu meg nålbiten til sin rett. Skummelt. 

Så det kommer litt bannord, litt frustrasjon og litt hurramegrundt når det sys her i huset. Men så er ikke jeg en proff syerske eller. Ikke enda i allfall. Det er sikkert noe jeg burde gjøre som jeg ikke gjør som handler om nåltykkelse og innstillinger.. men pytt sann, det går seg til. man lærer så lenge man lever. 


bjørnestolen


baksiden- knytes bak og under.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. WOW!!!!
    Du er jo KNALLFLINK!!!
    Tar du i mot bestillinger, eller?


    Sommerklem

    SvarSlett
  2. Tusen takk
    Ja det er bare å bestille i vei:)

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...