lørdag 19. juni 2010

et hakk opp- Handmade by Ubeleilig


Da har jeg bestilt meg navnbånd til å sy på de tingene jeg lager. Bestilte de på www.minanamnband.se. Så nå blir jeg ett hakk mer proff enn før:) Det blir spennende å få de og sy de på. Har jo en del ting jeg har laget allerede som bare mangler min signatur.  Håper ikke det tar så lang tid før jeg får de. Jeg måtte jo velge Ubeleilig som signatur og de som kjenner meg vet jo hvem Ubeleilig er. Og  jeg syns det ble litt kjedelig å ha handmade by Wenche på det jeg lager. Føler jeg blir litt mer kunstnerisk når jeg er Ubeleilig. Nå skal jeg sette i gang med barnestolpose nr to. Som er en bestillig. Den første ble jeg fornøyd med så nå må jeg lage enda en.

Ha en strålende helg. Her skal det sys.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Så mye fint du lager! Hvor har du bestilt båndene med logoen din på? Kunne hatt lyst på sånne selv - om jeg noen gang kommer i gang med syinga :)

    Lene N

    SvarSlett
  2. tusen takk.
    Jeg bestilte de båndene på www.minanamnband.se.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...