onsdag 30. juni 2010

Den ferdige bamsereisestolen


Da har jeg vel blitt enig med meg selv hvordan den skal se ut og være. Så nå er jeg ferdig med utformingen og er stolt over at nå er den bamsereisestolen min og bare mitt ferdige produkt. Må kanskje ta patent på den etter hvert. Men det er ingen stoler som ser ut som denne og jeg har selv kommet opp med ideen og jobbet med den under veis. Dette siden de orginale stolposene var litt kjedelige og lite rettet mot barn syns jeg. Det var mere praktiske ting framfor at ungen skulle syns de var morsomme eller tøffe. Derfor bamsen og utformingen er rett og slett for å gjøre den lettere og enklere. og i samme stil. Bakdelen ser nå mer ut som en bamsekropp og "halen" (som da er for å feste posen til stolen) henger over stolryggen. Aron Har selvfølgelig testet stolene. Har laget en i gul og en i blå:) prøver meg litt i forskjellige farger:) 
Håper dere liker det ferdige produktet. Og ønsker dere å bestille eller vite mer om de send meg gjerne en mail. 

fra siden

testebjørnen min:)

Bak, foreløpig bare knyting men kan feste på klips.

en i blå:)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...