søndag 27. juni 2010

Bomullsbukse og den gode hjelper og litt info om bamsestolposer


Har sydd en helt enkel bomullsbukse til min sønn. Den er i str 92. I livet og i beina er det strikk. 
Deilig mykt tynt bomullstoff som jeg håper kan bli behagelig og deilig i sommer.
Ellers er det veldig greit med en ettåring som skal hjelpe til med ALT. Her sparer han ikke på noe. Han hjelper meg med å gå på do, rydde i skuffer og skap, lage mat, rydde, støvsuge, vaske gulv, henge opp klær, re opp senga, og ikke mins tta ut av oppvaskmaskina. Se bare så flink. Og når man skal ordne i oppvaskmaskina så må man jo selvfølgelig stå oppå luka. Yeah det er beste plassen.
Det er veldig hyggelig at så mange nye har vært innom bloggen min også og jeg setter pris på alle kommentarene. Det er så koselig:) Har fått en del spørsmål om de stolposene og det er kjempegøy. 
Angående pris så tar jeg 350 for de bamsestolposene. 


Men jeg kan lage en helt enkel orginal pose også til 250
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. De er kjempefine, altså :)

    Tror jeg må tipse om deg på bloggen min, altså :D
    (om jeg får lov da)

    SvarSlett
  2. Tusen takk:) Ja det få du absolutt lov til å gjøre:) Setter stor pris på det.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...