fredag 30. juli 2010

Give away hos meg


Siden det nærmer seg trekning på konkurransen og det fortsatt er sommer og jeg har passert 4000 besøk så tenkte jeg dra i gang en give away.
Jeg er så heldig å ha en tante som jobber for Libero og fra henne får vi ofte en del nyheter og varer fra Libero. 
Noen av disse varene vil jeg derfor dele med dere. Vi er kjempefornøyde med Libero produktene. Bleier så godt som salver og såper. Libero kom jo med en helt egen stelleserie for ikke lenge siden. Det finnes blant annet, babywash, bubble bath, baby oil, sink salve, stelleunderlag, engangssmekker, hand and face wipes, våtservietter, bleiesøppelposer, baby q-tips, shampo, lotion, creme til den lille og ammeinnlegg til mor. Bleiene er vi også fornøyde med, Libero er behagelig for gutten å ha på. Nå bruker vi bruker up & go på dagen, men vanlige bleier på natta og har knapt nok ingen lekkasjer eller ikke bleieutslett. 

På ferie i år prøvde vi svømmebleiene og de var utrolig kjekke å ha med og bruke. De holder ikke så godt på væsken men de til svulmer ikke opp som vanlige bleier i vann når babyen bader og det viktigste de holder møkka inni bleien så det ikke sjenerer andre badeturister. Vi har også brukt disse bleien på babysvømming og er kjempefornøyde. 

Du kan lese mer om Libero sine produkter på hjemmesiden www.libero.no
I håp om at det fortsetter å være litt sommer framover vil jeg derfor gi bort en pakke svømmebleier til en heldig vinner pluss litt stæsj fra Libero. en creme som er veldig bra for tørr hud, en baby olje, og en shampo og en pakke engangs stelle underlag:). Dette er hoved give awayen men jeg skal også lage to trøstepremier. 

Jeg trekker vinnerene 6.august
Husk å skrive navn elle e-post så jeg kan få tak i de som vinner

Du kan få 3 lodd i alt og for å delta gjør du følgende:

1. lodd. Kommenter  innlegget, fotelle gjerne hvilke produkter du er fornøyd med hos Libero 
2. lodd. Reklamere, linke til giveawayen på din egen blogg, facebook eller mail.
3. lodd bli følger av bloggen min, er du allerede følger så får du ett gratis lodd her:)   
Blogglisten

17 kommentarer:

  1. Libero en et bra merke i alle størrelser, det er min erfaring:)

    lin.stra@yahoo.no

    Hilsen Line

    SvarSlett
  2. Vi bruker Libero våtservietter, Libero babywash og Libero shampoo flere ganger i uken, i tillegg bruker vi ofte Libero stelleunderlag og Libero smekke jevnlig. Våtserviettene er milde mot huden, så jeg kan til og med bruke dem som sminkefjerner når jeg har glemt mine egne våtservietter. Jeg er veldig glad for at Libero har tatt tak i løpet av det siste året, med tanke på at de har mange Svanemerkede produkter. Derfor bruker vi bare Libero babywash/shampoo når lillegutt bader. Det er svært drøye og milde produkter som lukter "rent". Libero lotion har vi brukt ofte når guttungen har hatt tørre flekker på kroppen, og det med godt resultat. :o)

    Da jeg ammet brukte jeg Libero ammeinnlegg, men nå er det en del måneder siden. Var veldig fornøyd med dem; de tålte mye væske og holdt brystene tørre selv under den "verste" melkeproduksjonen. :o)

    Alt i alt er vi relativt store konsumenter av Libero-produkter. Så lenge Libero fortsetter å lage miljø- og hudvennlige produkter kommer vi til å fortsette å være det. :o)

    Jeg er følger og har laget et innlegg om giveawayen på min Facebook-side, så da tror jeg det blir 3 lodd? :o)

    SvarSlett
  3. Jeg bruker det meste fra Libero til prinsen min,
    med badeproduktene blir huden hans så fin.
    Bleiene sitter som et skudd og lekker ikke en dråpe,
    og badebukser til ferien hadde vært topp - så nå er det bare å krysse fingre og håpe.
    At vinnerlykken smiler til denne kvinne,
    som komme til å hoppe i taket om jeg denne fantastiske premie kan vinne

    Lenken er her, og følger har jeg gjort ei stund nå :)
    http://konkurranseblogg.blogspot.com/2010/07/giveaway-hos-frk-ubeleilig.html

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  4. Glemte å si det, men blir vel 3 lodd da ;)

    Klem

    SvarSlett
  5. Da er jeg følger:) Venter vårt første barn i oktober:)

    SvarSlett
  6. Hei. Jeg er veldig fornøyd med libero bleier både vanlige og up & go. Dessuten digger jeg babyoljen. Engangs stelleunderlag er også et produkt jeg bruker ofte, særlig nå i ferien.
    1 lodd på meg.
    Mvh Marit, mwaaler@hotmail.com

    SvarSlett
  7. Hei! Da tar jeg to lodd :)

    SvarSlett
  8. Hei :)
    Hjemme hos oss har vi vært svært fornøyde med selve libero bleiene. Er også veldig glad for at hudpleieserien er svanemerket. God erfaring med ammeinnleggene fra libero også.

    2 lodd på meg(følger og kommentar)
    Sommerhilsen fra Kirsti Granhus (granhus@stud.ntnu.no)

    SvarSlett
  9. her er d KUN libero som gjelder i valg av bleier, alle de andre merkene holder ikke mål syns jeg. det grunna utpissing om natta,,,,gjennom bleiene, derfor ♥ libero ♥
    den nye seien har jg ikke fått prøvd, men har seff lyst til d :-)
    ett lodd p meg :-)

    ma-sto@hotmail.com

    SvarSlett
  10. Siden gullet vårt ble født har vi stort sett bare brukt bleier fra Libero. Nå bruker vi Up & Go på dagtid. Bleiene fra Libero holder på urin bedre enn bleiene fra Pampers, og de holder også på lukten bedre enn mange andre bleier. Etter at Libero lanserte en rekke Svanemerkede produkter har vi innlemmet en del av disse i stellerutinene våre. Så til nå har vi brukt våtserviettene, babywashen, shampoen, lotionen og stelleunderlaget. Er veldig fornøyd med alle produktene. :-)

    Tar 3 lodd da jeg også er følger og har linket på Facebook. :-)

    Hilsen Kirsebær

    SvarSlett
  11. Jeg tar 1 lodd!

    Mitt favorittproukt i Libero er uten tvil bleiene. Har prøvd det meste, men kommer allikavel alltid tilbake til libero!

    jorisk1@hotmail.com

    SvarSlett
  12. Hei Wenche :)
    Nå er det lenge siden sist altså! Håper alt er bra med dere. Har sååå lyst til å komme meg til Oslo så vi får møttes igjen.
    Bruker masse liberoprodukter, og jeg synes de engangsmattene er veldig praktiske å ha med i stelleveska! Da er man klar for bleieskift hvor enn man er :) Er også endelig blitt følger av bloggen din! Men er titt og ofte inne og leser! Skulle gjerne posta på bloggen også, men noe som ikke gikk som det skulle akkurat nå, men har link til deg der hvertfall :) Så blir vel 2 lodd da.. :)
    STOR klem til dere begge <3

    SvarSlett
  13. Jeg slenger meg med i siste liten! :)

    Vi har brukt Liberoprodukter i snart ett og et halvt år, og har fått en del erfaringer etter hvert. Liberos bleier er gode, men mange av dem holder ikke på urin like godt som diverse andre bleiemerker.
    Utenom det er vi veldig fornøyde og trofaste brukere. :)
    Vi bruker blant annet stelleunderlagene når vi er utenfor hjemmet, på tur bl.a. Veldig praktisk og hygienisk. Ellers bruker vi baby wash ved bading og nå har vi også begynt å bruke Liberos baby q-tips, veldig kjekt å ha tilpassede produkter. :)

    Har linket til deg på Facebook: www.facebook.com/kathrine.roe

    SvarSlett
  14. Jeg tester ut dette selv.

    Her går det i mye Libero for tiden. Med tvillinger blir det dobbelt opp. Det vi har forsøkt hittil er bleier str 1 og vi har kjøpt inn str 2 så vi kaqn begynne når den påbegynte enerpakken er brukt opp, jeg er fornøyd med bleiene så langt, ingen lekasjer bortsett fra når vi har fått bleier fra en annen verden. Ikke har vi hatt noe eksem, sår eller rød hud så sinkesalven har vi ikke fått bruk for ennå. Ammeinnleggene fungerer veldig godt for meg og opplever ikke at disse blir harde når de blir fulle slik som andre innlegg har blitt. Og med bryster der melken står som fontener så er dette gull verdt da innlegg som blir harde er vonde for såre vorter. Engangsstellemattene fungerer like bra som gulpeklut når mammaen er i ammetåka og har glemt de vi vanbligvis bruker hjemme. Og engangsvåtservietene og engangsklutene er myke og gode og ett must for mor og barn.

    Jeg har linket deg på face og skrevet litt, usikker på hvordan det blir med disse loddene jeg.

    LML

    SvarSlett
  15. LML: det blir to lodd på deg da:)

    SvarSlett
  16. Hei, jeg vil veldig gjerne være med på konkurransen. mailadressen min er mkarijord@gmail.com. Jeg er i grunn fornøyd med det meste jeg har prøvd fra Libero, forskjellige sjampoer, såper, babyolje, og ikke minst: bleiene!
    Kan du forresten spørre tanta di hva de kodene på innsida av bleiepakkene er til, de libero-club code. Jeg vet at de på up&go kan brukes til å bestille fotballdrakter. Men de som ikke er up&go?

    SvarSlett
  17. Margrethe. Skal høre med henne om de kodene.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...