mandag 5. juli 2010

vil det aldri ..?


bli noen regelmessighet på denne forbaska søvnen... Sitter her trøttere enn trøttest. La meg i rett tid i går men 6 timer søvn er uansett for lite kjenner jeg. I dag starta gogutten kl 4!!!!!. Jeg nektet å stå opp da så han lå å småprata, herja og småsøyt fra senga si. Hører han jo godt gjennom babycallen. Men jeg står ikke opp kl 4 altså. Såpass får han lære seg. Tidligst kl 5. Så jeg lå å drøyde den da... Drøyde og drøyde i håp om at han kanskje sovna igjen, men nei da, lydene ble bare flere og flere og høyere og høyere. scream like a girl har virkelig fått ny betydning. Denne gutten kan skrike (rope høyt altså) og det skjærer i ørene. At en liten kropp kan lage så høy og voldsom lyd... hjelpes.
Så det er bare å stå opp. Det hjelper selvfølgelig litt på humøret at det står en smørblid unge oppreist i sprinkelsenga og er så happy for å se et trøtt morratryne. Men det hjelper ikke helt. 

Jeg skjønner ikke hva han skal oppe kl 4-5 etter. Nå er kl 6 og han er stuptrøtt... Men nå får han bare holde ut. Det var han som ville opp. Han sitter å småbøller og småleker... legg merke til at det ikke er helt barnevennlig de than leker med, playstation spill og singstar mikrofoner. Ligger nok noe buzz kontroller oppi der også. Har i grunn gitt opp å flytte de eller nekte han å holde på i skuffa, han hører ikke på meg likevel.. han bare ler hvis jeg blir sint og sier nei. SÅ barneoppdragelsa når ikke inn enda...


jeg sitter som en dass å ser på voice. Går jo knapt nok noe interessant på tv midt på natta nå på sommeren så juhuuu..og været ute står i stil med humøret. overskya og grått... 

Ha en flott start på uken, med eller uten søvn.. 




Minner også om navnekonkurransen min der du kan vinne en "bamsereisestol" (som skal få nytt navn. Les mer her
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...