tirsdag 27. juli 2010

jeg vant jeg vant!! :)

Jaggu, vant jeg ikke navnesmokk konkurransen hos Hilde M.

Aron
valgte disse smokkene jeg. de var så tøffe.
Jeg som aldri vinner noen ting.. Men nå har jeg valgt ut 3 stk smokker til lillegutt og han er straks klar for barnehagen i august. Mangler bare merkelapper som jeg akkurat kom på at jeg må få bestilt snart også.
Det blir spennende med barnehage. Spent på hvordan gutten kommer til å reagere og om han trives eller ikke. Vel det går nok helt sikkert bra (hilsen en overbeskyttende, bekymrende mor he he)

konkurranse hos meg

Minner også om konkurransen jeg har på bloggen min. Det er fortsatt ikke for sent å komme med navneforslag. Trekningen er ikke før 31.juli. så det blir på lørdag. 


Blogglisten

2 kommentarer:

  1. GRATULERER SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ masse!!!
    Dette fortjente du!!!!

    STOOOR KLEM <3

    SvarSlett
  2. tusen takk. Ja, det var utrolig morro å vinne for en gangs skyld. Jeg absolutt ikke vinnerlykke.
    klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...