fredag 2. juli 2010

Navnekonkurranse



Jepp, jeg kjører liksågodt igang med en konkurranse. Nærmer meg snart 3000 treff rettelse passert 3000 treff...også trenger jeg litt navnehjelp :)

Jeg driver jo å lager disse "bamsereisestolene", som er en utbedring, endring av en kjedelig type sittestol/sack'n seat ( jeg syns de man får kjøpt nå er kjedelige), men liker ikke helt navnet jeg har for tiden. Derfor trenger jeg hjelp til ett fengende navn på de. Er vel noe med at når man holder på med det selv så er det vanskelig å finne ett tøft navn. Kom derfor med forslag og premien er selvfølgelig en "bamsereisestol". vinneren kan velge mellom en rød(som øverste bildet) eller en brun (som avbildet under her.) 



Tips jeg vil helst ha ett norsk navn på de men om det kommer ett fengende engelsk eller engelsknorsk lignende navn så skal jeg ikke kaste det på båten altså. Her er alt lov, men det bør jo ha noe med reisestolen å gjøre.
og vet du ikke hva en bamsereisestol ( som min tante på 40 år som kommenterte under) så er det da en sammenleggbar barnestol i stoff som lett kan pakkes sammen i en pose og tas med over alt og tar liten plass. Den festes på en vanlig stol og barnet sitter trygt der. Anbefalses for barn som kan sitte selv. 

konkurransereglene er som følger:
- kom med ett navnforslag, skriv det i kommentar feltet
- spre ordet, link til konkurransen på bloggen din. (har du ikke blogg så er det ikke noe problem altså, du får delta med navnforslag for det) 
-flere forslag er også lov
-følg gjerne bloggen min men det er ikke noe must i forhold til konken:)

lykke til og jeg håper det kommer mange flotte forslag. Jeg bestemmer over ferien. så jeg setter derfor datoen for konken til 31.juli. Min bedre halvdel vil også være med på å bestemme navnet og godkjenne vinnernavnet.) 

NB: Husk å skrive med navn eller e-mail og ikke bare vær anonym. Da blir det vanskelig for meg å finne ut hvem som eventuelt vinner.. Har en allerede som det bare står anonym på. 

let the fun begin:) 


Blogglisten

28 kommentarer:

  1. Vel nu er jeg en 40 år gammel dame..... Så jei lurer på hva er en bamsereisestol???? hehehehe

    SvarSlett
  2. ha ha ha. kommer glemskhet med til 40 årskrisa ell? he he. Neida, tante, det er en sammenleggbar barnestol som kan festes på en vanlig stol. Den er i stoff så da kan man lett pakke den sammen til en liten pose og ha den med over alt:) Burde kanskje skrevet det i innlegget

    SvarSlett
  3. Har ikke noe fengende forslag enda, men har laget et innlegg i bloggen ang konkurransen din ;)

    SvarSlett
  4. miriam, flotters det, bare å komme med forslag senere. har jo litt tid på deg:)

    SvarSlett
  5. Spennende konkurranse! Skal tenke så det knaker... og hvis jeg kommer opp med et forslag, skal jeg bli med!

    SvarSlett
  6. Bjørnar!

    SvarSlett
  7. - Teddyseat
    - Bamsepasseren
    - Safe Teddy
    - SitteTeddy
    - Bamsesitter`n
    - BamseBrakar

    Klem Nina

    SvarSlett
  8. Må bare slenge inn Bearchair =P
    Kommer sikkert til å slenge inn flere hvis jeg kommer på, men akkurat nå er hodet mitt i sommermodus og midt mellom senvakt idag og tidligvakt imorgen på jobben ;)

    SvarSlett
  9. Chairbear var et forslag som dukket opp i morges. Lurer på om jeg har drømt om denne stolen og carebears i natt?.. ;)

    SvarSlett
  10. Hva med Babysit:)

    lin.stra@yahoo.no

    Line

    SvarSlett
  11. Bamsereisestolen kan kanskje bare rett og slett hete: "Bereist" - for det er/blir den jo - både barnet og bamsereisestolen

    SvarSlett
  12. BamSitt
    Bjørnset(e)
    Bjørnefu ("Fu" er et dialektord for rompe/bakende)
    Bamse BAron

    mf.i@hotmail.com

    SvarSlett
  13. Hei.

    Jeg farter masse med babyen min, så denne hadde vært helt super å vinne. Her er noen forslag fra meg:
    Safe-sitt
    Sitti
    Fartestolen
    Rundt-om-kring
    Bjørnehi
    Babysitter
    Easy-go
    Stumpe-siesta
    Baby-broom
    Sitt-i-to

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  14. Bamsereisestolen er en SUPER ide! Den gjør at stolen blir "passe stor" - hver gang - hele tiden! ... eller som barn ville ha sagt: "Passe stol" - så det er mitt forslag.


    fam@123.no

    SvarSlett
  15. Så mye fint du lager! Disse stolene er jo geniale da! Takk for at du er med i min give away. Har dessverre ingen gode forslag til deg...

    SvarSlett
  16. så utrolig mange flotte forslag dere kommer meg. Kreative dere er altså:) Utrolig morsomt og håper forslagene fortsetter å komme. Gleder meg til å gå igjennom de:). Men husk å skriv på e-mail eller navn om du er anonym! Ellers er det vanskelig å få tak i akkurat deg om ditt forslag skulle bli vinnernavnet:)

    SvarSlett
  17. BEARHUG !!

    Herlige stoler..

    SvarSlett
  18. Bjørnson
    Reisestolen
    Ut- på- tur

    SvarSlett
  19. Tre forslag:

    Bjørnetjeneste
    Bear to go
    Stol på Bjørn (eller Bjørn på Stolen om du vil :-p)

    SvarSlett
  20. Så mange gode forslag du har fått!

    Jeg tenker litt fremdeles. Trenger det å være bjørn med i ordet?

    SvarSlett
  21. ja det er helt fantastisk hvo rmange som har kommet med mange fantastiske flotte forslag. Jeg blir så glad. Nei det trenger ikke være bjørn med i ordet. Absolutt ikke. Det er bare å bruke fantastien her:) Jeg har bare kjørt meg fast i hele stolen så klarer ikke tenke kreativt når det kommer til navn, men nå ser jeg hvor fantastisk det er å få input og flere hoder tenker definitivt bedre enn ett.:)
    Dere er fantastiske alle sammen.Dette blir spennende.

    SvarSlett
  22. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

    SvarSlett
  23. FANTASTISK

    Go!Go! Teddy-chairs

    Chairity Ted

    Red Ted

    Sit & Go

    Sit up - Stand down

    Hey Ho - Let's sit!


    HAHAHA...dette var morsomt. Bra jobba!

    SvarSlett
  24. Dette hadde vært midt i blinken for vesle Anton!

    Tror vi her ser foran oss en:

    Steady Teddy,

    Bamseklemmen,

    Bjørnehiet,

    bamsekosepose

    eller Bjørnehjørnet.

    SvarSlett
  25. Hadde visst flere forslag :-)

    Easy-sit
    Stol-på-bamse

    SvarSlett
  26. Hei :D
    Her er mine forslag:

    - Sitt med Brumle
    - Trygg-lett
    - Bear-fear
    - Trygg-leif
    - Mini-bjørn(bear)
    - Teddysete
    - Bjørne-hjørne
    - Kongestolen
    - Hedersplassen
    - Bamsepunktet
    - Midtpunktet
    - Letty-Teddy
    - Bamsekos, vær matros!

    Hilsen Ania, ania.ng@live.no

    SvarSlett
  27. -Teddy ..ganske enkelt,koselig og greit.
    -Brumm

    snubis@hotmail.com

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...