torsdag 29. juli 2010

selger en stykk sony ericsson K810i som byggesett

du må bygge den sammen selv og jeg kan vel garantere at den ikke funker etter å ha forsøkt dette selv. Kan vel si det slik at du får med en mobil bøyd i lett vinkel og et batteri som passer perfekt i det bøyde dekselet. Skjermen kan ikke skrus på, og uansett hadde nok bildet vært helt ødelagt og det mangler opptil flere deler som vi håper Aron ikke finner. Førstemann til mølla

Nei, det er ikke Aron som har vært på fære, heller ingen bil som har kjørt over den eller noen som har mistet den i bakken. Det er helt og holdent min egen feil, mitt eget sinne som i ren frustrasjon slengte den i veggen, eller forsøkte å slenge den i veggen og traff sjenken i gangen. Derav den helt spesielle og fantastiske bøyen i batteri og deksel.. Og hvor kom sinnet fra kan man også spørre seg? Vel, som lyn fra klar himmel. går det virkelig an å bli såååååååå sint a?
Jo,da det går helt fint an har jeg funnet ut... og hvorfor kaste en fullt brukbar og nødvendig mobil i veggen, vel det var den jeg hadde i hånda når frustrasjonen meldte sin ankomst... 

Har ingen forklaring. Jeg er bare frk. Ubeleilig og var vel sinnsyk i gjerningsøyeblikket. Derfor måtte jeg nå bytte tilbake til den ubrukelige sony ericsson w6o0i som i forhold til k810i er i perfekt stand selv om man ikke kan ringe til den alltid. Og k810i som bare var delvis herpa før av min søte lille sønn er nå takket være meg selv totalt ubrukelig. Så ønsket til jul er vel klart allerede. Og jeg får bare slite med den teite mobilen jeg har for man høster som man sår og  kaster man en mobil i veggen ( eller prøver å kaste den i veggen) så får man bare innfinne seg med at den kanskje ikke virker etterpå.  Min egen lille straff er nå moblifrihet... Kanskje det egentlig blir en liten premie? og heller en frustrasjon til andre som vil ha tak i meg?... Men om dere vil ta kontakt med meg skriv ett brev eller send en mail. macen er enda utenfor faresonen. Snakker vi hormonella De Vill igjen? oh no. jeg som trodde hun hadde dratt på laaaaaaang ferie.. så feil kan man ta... hva kan jeg si, det hjalp jo litt å slenge den i veggen/ sjenken.... men hjalp ikke så mye etterpå da jeg skjønte at den var ødelagt...

ha en flott dag, med eller uten tlf.

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...