torsdag 1. juli 2010

Null energi


I går og i dag hadde jeg absolutt ingen energi, orker ingen ting, men jeg har jo noen ting jeg må gjøre. Orker ikke å sy eller se på tv eller gå ut i sola.. I går var jeg f.eks alene med gutten på kvelden og jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre. Han småsutret, syns jeg var kjedelig. Forsøkte legge meg ned på gulvet så han fikk klatre på meg men han ville jeg skulle herje. Til slutt så satte jeg på drømmehagen. Gutten ble rolig og stille og jeg fikk 30 minutter fred. Må innrømme at han fikk se på da det gikk på tv også. Ikke ofte jeg bruker tv for å aktivisere han men noen ganger så må man bare bruke litt lette metoder. Det er ikke alltid man har overskudd og energi til å leke eller være en aktiv mor. I tillegg tror jeg guttungen holder på med enda flere tenner og da blir han litt ekstra oppmerksomhetskrevende.. 

Det gjør meg uansett ikke til en dårlig mor prøver jeg å si til meg selv, men samvittigheten henger over meg fordi jeg ikke orker eller har overskudd. Det er litt syns å si at jeg gleder meg til han begynner i barnehage. Men det er mest for hans del så han får litt ny input, blir aktivisert og jeg kan lade litt overskudd. Så høsten blir interessant, nå gjelder det bare for meg å finne ut hva jeg skal gjøre bortsett fra å ligge på lading da.  
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Tralla la la.. du, jeg hadde det akkurat sånn i går jeg og.
    Mannen i huset skulle jobbe overtid, men ikke lengre enn at han skulle komme hjem til legging kl.18.30. Men nei, fikk tlf om at han satt på legevakten. Foten var muligens brekt, så han måtte ha krykker. (Bdriftsfotball e farlige greier, hehe..)

    Du får si i fra om du er hjemme hele sommeren, så kanskje Aron og du vil bli med på lekeland???
    Vært på Childplanet på Majorstuen?

    Klem

    SvarSlett
  2. åh godt det ikke er bare meg.
    angående sommeren så skal vi på ferie nå i juli men gjerne en dag når vi er hjemme:) Vi kan jo snakkes nærmere om det. Nei har ikke vært på childplanet, men høres morsomt ut:)
    Hvordan gikk det med foten til mannen? Får håpe den ikke var brekt da.

    klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...