mandag 12. april 2010

Aron 1 år


tenk at min lille skatt, min lille baby, min fantastiske sønn har blitt ett år. Vi begynte å telle timer, så dager, så uker, så måneder og nå er det ett helt år. Det har gått så fort, nesten litt for fort. Men samtidig har det jo vært noen tøffe tak. Men alt er jo verdt det når man har en så fantastisk gutt. Han er jo bare blid, smiler og er så snill. Han er tålmodig, men han er også sta og kan si ordentlig ifra. En liten person med sine helt klart sterke meninger og vilje. Allerede. Herlig. Selv om jeg får meg litt av ett hodebry innimellom og lunta ikke er så lang som man skulle ønske. Men det hører vel med å ha litt dårlig samvittighet fordi man ikke alltid skjønner hva denne nye sjefen forsøker å formidle eller si, men etter noen klemmer og litt tanker så får jeg letta litt samvittigheten min også.

Jeg er så utrolig takknemlig for den herlige gutten min, han er en gave og en uerstattelig skatt. Han og pappan er de to guttene mine jeg ikke kan leve uten. De er hele livet mitt. Gleder meg til mange flere bursdager sammen med de og til å få være der når sønnen min skal vokse opp. 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Ligger en liten ting til deg inne på bloggen min :)

    http://superlille.blogspot.com/2010/04/ny-award.html

    SvarSlett
  2. Hei, så søt han er. Jeg har en liten jente som blir et år den 22. april. Utrolig koselig med disse små.

    Ha en fin dag!

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...