lørdag 24. april 2010

grafsing på åpen gate


Vel det høres egentlig verre ut enn det var. men min kjære, lille gutt og jeg var på Aker brygge i dag. Jeg måtte ha is i det fine været. Derfor stilte jeg meg i is køen. Var flere andre som ville ha is isola på en lørdag. Min kjære og Aron stod like ved og ventet, Jeg gikk bort til neste isbu for der var det færre folk, sa ifra til Magnus og gikk bort. De stod igjen trodde jeg helt til jeg kjente noen klype meg skikkelig i rompa. 
Jeg skvatt litt og tenkte jaggu var du rask til å følge etter meg Magnus i det jeg snur meg og stirrer inn i en vilt fremmed mann. Han ser like forskrekket på meg og Utbryter kjapt. I'm SO sorry, I'm really really sorry. før han går bort til dama si som jeg ser har lik skinnjakke. Men likevel helt forskjellig fra meg med sitt mørke hår. Hun ler o gjeg begynner å le mens mannen blir så flau og rød som en tomat. 

Ja ja, tenkte jeg og tok isen min og gikk til Magnus og fortalte hva som hadde skjedd. Mangus bøyer seg ned til Aron som sitter i vogna og sier. herregud Aron, vi kan ikke la mamma være alene i 2 sekunder før noen prøver å sjekke henne opp eller grafse på henne. 

Jeg har mange ganger snakka til noen som jeg trodde var Magnus men som viste seg å være en annen fordi Magnus hadde gått videre. men jeg har da aldri begynt å grafse på en vilt fremmeds rompe fordi jeg trodde det var min kjære sin. Snakk om forvirra turist som har forvilla seg på den "Deilig å være Norsk i Danmark" prydede Aker Brygge. Men det er da måte på å ta seg til rette da. he he.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...