tirsdag 20. april 2010

Drømmehagen


Sitter i halvsvima etter ei heftig feber natt. Ikke ungen som er syk denne gangen men meg. Litt usikker på om jeg har feber også, har i såfall en veldig varierende temp, den var nemlig veldig lav i går 35,5 men føltes ut som jeg hadde 40. Vet ikke om man kan bli like dårig av å ha for lav temp men jeg følte meg i allefall temmelig crappy. Allergien har slått inn for fullt også så jeg la meg ned på sofen søyt og bar meg og la meg før kl 22. Sovna i allefall temmelig raskt men har ligget å halvsløva og snudd meg masse og våkna masse og drømt noe helt utrolig mye rart. 
Nå drømmer jeg temmelig mye rart fra før men de blir ekstra weird når jeg er litt syk. Jeg kalle meg litt syk for jeg har jo som sagt feil feber.
Men like crappy og Aron er jo helt i hundre så hvordan klare å følge med på dagen. Så langt har jeg latt min kjære stå opp og legge for første dupp og mate og ta bæsjebleien som jeg lå å sniffa i meg i morges. Nice. Det var heldigvis hans tur i morges.. Å stå opp tidlig altså. Vi prøve rå skifte litt på så fremt det går med en skiftarbeide. 
Må innrømme at gleden var stor da jeg kunne stå opp kl 10 når Aron våkna etter andre duppen. 
Men hvor er energien, hvor er dagsformen og hvor er fantasien på å finne på noe?. Aron klarer heldigvis å aktivisere seg selv, men jeg ser for meg en helelr kjedelig dag. Men hvor flaks kan man ha at drømmehagen starter på tv akkurat i det jeg forsøker å våkne. Ungen krabber kjapt bort til tv og blir underholdt en halvtime. Ja, jeg veit det er juks, jeg veit det er en dårlig avgjørelse av meg og la tv bli barnevakt så jeg kan få i meg kaffen. Men jeg er svak og jeg er lett å lede og når de sender drømmehagen midt på dagen og jeg går hjemme så skitt au. Jeg kjører på. La nå ungen få den gleden. Det er ikke akkurat sånn at han maser etter barnetv..... ikke enda i allefall.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...