mandag 19. april 2010

Gina Dritkåt


Nå tror dere kanskje at jeg skal komme med noen perverse betroelser. Ha ha. You WISH!
Neida dette handler om noe helt annet, det handler om at jeg er ekspert på å høre feil, og lese feil for den saks skyld. 

Jeg var her om dagen overbevist om at min kjære spurte om jeg skulle på Gina dritkåt. Jeg skjønte ikke hvorfor han kalte butikken for noe sånt. Det heter Gina Tricot.. men fra nå av heter den bare Gina Dritkåt.

På tv sender de støtt og stadig reklame for nytt undertøy fra fjær og bær. Merkelig merke på undertøy tenkte jeg og leste om igjen og så at det stod sannelig Pierre Robert. Lett å ta feil..
Jeg er ute å kjører bil og kjører forbi en bilforhandler. der lyser ett skilt med DREKTIG import. Jeg snur hodet 360 grader for å se på ny og tenker det kan da ikke ha stått det? Hva er det for no nytt, du kjøper en stor bil og får med en liten en om 9 mnd eller? Jeg kjører tilbake. Nei,da de har ikke begynt med drektige biler, Det er DIREKTE import. Hadde jo kanskje vært ett salgstriks forsåvidt. Få 2 betal for 1.

På skolen satt jeg å leste avisen. Vel å lese avisen er jo å overdrive, jeg ser på bilder og skummer over overskriftene. Jeg skumma over Britiske VAFLER mishandler fanger. Dæven sterke vafler tenkte jeg mens jeg leste på nytt, Britiske VAKTER hørtes mer riktig ut ja. og leser videre. kremt skummer videre. og får ikke med meg noen ting for jeg er fortsatt opphengt i de vaflene.. eh... vaktene
 
Jeg klarer jo også å snakke en del før jeg tenker, eller snakke uten å tenke. 
Vi feirer jul og mim mamma åpner en pakke fra sin sønn, altså min yngre bror I mine øyne er han fortsatt den lille babylillebroren min. Han hadde laget ett kjempefint honninglys på skolen og jeg utbryter ÅHHHH så flink. Herregud guttungen er da ikke tre år lenger han er 10!

og når vi skulle på hytta på Finnskogen så sier de at jo da vi kan bade i vannet som er der. Er det saltvann eller ferskvann. Vel nå ligger ikke akkurat finnskogen ved sjøen.. så E d fesk i lofot'n..!
Og jeg sier veldig mye mer tull enn dette men det har jeg heldigvis glemt, hvis ikke så kommer det nok mer etter hvert. Det er ikke alltid tunga eller øynene er helt med meg.
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Hehehehe, dette var morsom lesing en helt vanlig tirsdags formiddag.
    Må si jeg kjenner meg igjen i problemstilligen din. =P

    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...