søndag 25. april 2010

dagens gode gjerning

for kroppen min. En solid treningsøkt på sats. Trente Step i 55 minutter og ble rød som en tomat og dritsliten, men man må ikke glemme mage og rygg så det ble litt egentrening etterpå mens jeg ventet på min kjære som også trente samtidig. Men vekter og sånn på han da. Jeg trente litt situps, rompe og lår og ryggen (planken)

Da vi kom hjem ble det havregrøt, legge Aron som hadde vært så snill på minisatsen. han stortrives der og blir litt sliten av å hejre med alle barna. Derfor sovnet han temmelig fort. 
Så kunne jeg hoppe i dusjen og det er så sykt deilig å dusje etter ei treningsøkt. Jeg brukte laaaaaang tid, så lang tid som bare jeg kan tror jeg. he he.

Og nå sitter jeg med en kopp te og koser meg i sofaen i den deilige helt dressen min. Jeg elsker den. Bruker den hele tiden. 

Dagens innsats er unnagjort og nå blir det sløving resten av dagen. Kjenner det tar på å trene gitt. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...