torsdag 4. februar 2010

lenge leve galskapen

mener jeg mens jeg sitter å irriterer meg over at jeg har fått Råååååsa helikoptersangen på hjernen.
Få den ikke ut av hodet så jeg begynner å synge på en Britney spears sang i stedet... Normal sang sier jeg til meg selv Britney er da for søren ikke noe bedre... Okey  Friends tunes... ok litt og da får jeg lyst til å se friends for ørtogtusende gang. Ja ja, sånn går no dagan.

Jeg er ikke helt god, men har aldri sagt at jeg noen gang har vært det heller. Magnus spiller playstation og jeg burde vel strengt tatt funnet noe bedre å gjøre enn å halvveis titte der, halvveits surre på nettet mens jeg halvvsløver i sofaen.

Jeg tror uansett det er sunt å være litt gal jeg da. Man skal tørre drite seg ut, finne på morsomme ting, få andre til å le, eller prøve å få andre til å le, piffe opp hverdagen, og gjøre akkurat det man vil akkurat når man vil. Jeg kan hoppe rundt som en gærning og synge rååååsa helikoptet bare for å få Aron til å le, eller si mange tulleord til han på t-banen for å hindre han i å sove og heller le enn å gråte. Jeg kan fjase og tulle foran kjæresten min selv om han syns jeg er plagsom eller sperrer tv'n. Jeg får han til å le og si du er ikke helt go du men du er god for det da:)
Tenk så kjedelig å være helt normal og A4. Jeg har aldri vært A4 og kommer aldri til å bli det. Jeg er mere ett kreppapir eller ett sammenkrøllet ark jeg. Ikke er jeg fargelagt riktig eller inntil strekene eller jeg er en krussedull.. Og jeg liker det. Jeg prater non stopp, greit jeg kunne kanskje skjerpa meg der, Noen ganger sier jeg lite men andre ganger har jeg jo så mye på hjertet. Ingen dager er like, i allefall ikke hos meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...