torsdag 18. februar 2010

ny sveis


Det er så deilig å unne seg noe helt spesielt i blant. Jeg elsker å være hos frisøren. Har dessverre ikke mulighet til å gjøre det så ofte, men de gangene jeg er der nyter jeg hvert sekund. Jeg er ikke så sær på håret bare jeg får det i strikk. Har litt med at jeg må få håret lett bort siden Aron er så fæl til å lugge og dra i håret mitt. 
Men i går fikk jeg kommet meg til frisøren, sovna nesten da jeg fikk vaska håret og fikk hårkur. bare det at noen tar i håret og ordner det og duller med meg er så deilig. Sovner nesten jeg. Frisøren som er ei venninne kunne gjøre akkurat det hun ville men jeg kom jo med ønsker osv. Så det ble foliestriper, farging av etterveksten og klipp selvfølgelig.
Utrolig digg. Gleder meg allerede til enste gang jeg kan dra til frisøren.

Ellers går det opp og ned om dagen. merker jeg er sliten og i ulaget. Det er dårlig med søvn, og full fart på dagen. 
Men en bra ting er at det går veldig bra å gi medisiner til Aron nå. Tror han har skjønt at det bare er noe han må ta. Tenk om han hadde skjønt at han bare skal sove på natta også... Men helsesøstera på 9 mnd kontrollen i dag sa at han kunne bli urolig som følge av medisinene også. Så det hjelper jo ikke på nattesøvnen virker det som. men det viktigste er jo at han er bedre i brystet og halsen. 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...