torsdag 25. mars 2010

Dager man ikke får gjort noe


er tydeligvis når man har pjuske og syke barn.  Da sitter vi stort sett sånn (som på bildet over) lillegutt og jeg. Nå er han ikke akkurat så liten lenger da. Han er en og klump å ha i fanget gitt så det gjelder å sitte godt når man førts har satt seg ned. Men koselig er det uansett. Ikke ofte han ahr tid til å sitte å kose med mamma lenger. Nå er det jo bare krabbing, reise seg opp og gå langs bordet og pelle på alt som gjelder. Har nesten ikke tid til å gi mamman sin en liten klem. men jeg stjeler meg til noen koser og trøster meg med at det blir nok mindre og mindre destod eldre han blir. Derfor får jeg nyte kosestunden mens jeg kan. og de gangene han overrasker med en siklete, våt og god nuss, da smelter han virkelig mammahjerte mitt.

Får så vondt av lille gutten min når han er så pjusk og ikke klarer å formidle hvor han har vondt eller hva som plager han. Han er jo dårlig i magen og veldig snørrete men det kan jo være tenner, det kan være ørebetennelse, kan være vondt i halsen, vondt i hele kroppen. Men han er jo utrolig tapper da. Leker litt på gulvet, smiler og ler litt, spiser litt og koser masse.

Det får heller være med at jeg ikke får gjort noe spesielt disse dagene han er syk. Han er jo så snill og god. så får vi se hva legen sier i morra.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...