tirsdag 16. mars 2010

den nødvendige A-cremen


Hva skulle jeg gjort uten den ó gode A-cremen.?
jeg føler jeg vasker hendene hele tiden, når jeg lager mat, spiser, skifter på Aron, skifter bleier, vasker opp, vasker gulv, tørker støv, etter dobesøk, etter dusj, og generelt bare skyller hender etter vi har vært ute osv. I denne kuldevinteren så har hendene vært så rue og kjentes ut som sandpapir. Redningen har vært a-cremen.
Men ikke bare på hendene, hvis man er veldig tør på kroppen generelt. min kjære fikk plutselig noe eksemlignende utslett på hånda, jeg ba han smøre på a-creme og det forsvant.

Da Aron fikk utrolig bleieutslett så brukte jeg a-creme og talkum. Gjorde susen og det forsvant helt på to dager. 
a-cremen kan jo brukes til alt så jeg tar meg selv i å si, bare smør på a-creme. Høres ut som den mamman vett. (rart siden jeg er mamma, kanskje det har noe med saken å gjøre) Så jeg har den med meg over alt. Mitt nye must. Forlater aldri hjemmet uten den. Fra å være en litt skeptisk til at den kunne være godt for noe så har jeg blitt helt omvendt. Den funker bra som kuldekrem og etter å ha vært i sola. så altmuligkremen er et must i vårt hjem:)

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...