mandag 8. mars 2010

har tent tre lys


To lys for de to jentene Mona og Nicoline som døde på Kariohola i Kristiansund i går. Og ett lys for Marita, tvillingsøsteren til Mona, som måtte se at søsteren og venninnen så brutalt ble revet bort.
Det er forferdelig når slike tragiske hendelser skjer. Jeg merker jeg blir målløs, jeg blir helt tom. Det eneste jeg klarer å tenke er hvor vondt familien må ha det. Hvor tøft og ubeskrivelig vondt det må gjøre å miste ett barn. Jeg klarer ikke forestille meg hvordan det måtte være. Vet bare at dersom noe hadde skjedd med min dyrebare skatt tror jeg ikke jeg hadde klart å gå videre. Man vet aldri hvordan man reagerer, for det skal jo ikke skje. Ingen foreldre skal overleve barna sine. De var bare 9 år. Det er ingen mening med det, dette kan da ikke ha skjedd fordi det skal være en mening med det. Det nekter jeg å tro. Det er urettferdig, meningsløst og forferdelig.
Min dypeste medfølelse og varme tanker går til familien og til venner. Håper de får den hjelpen og støtten de trenger nå.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...