mandag 15. mars 2010

sjokoman er løs.


Jeg klarer ikke å la godteri ligge. Bare klarer ikke, alt må spises opp. samme hvor kvalm eller mett jeg er. det er som om hånda bare går på automatikk og før jeg klarer å følge med så har munnen og hånda dytta nedpå alt godteriet. Ja, min kjære sitt også. Han er av typen "snavvelsamler" som jeg kaller det. Han kan ta en bit eller to av godteriskåla også lar han det ligge. Skjønner ikke at det går an jeg. Er jeg så svak og så sukkeravhengig at jeg ikke klarer det eller er det som å røyke, det bare går av seg selv og på autopilot. 

Jeg kan jo ta meg noe frukt lissom. Det er ikke problemet. Problemet er at jeg er så fysen på noe og da er det bare godis som gjelder og har vi godteri så spiser jeg det opp. Rubbel og bit, med mindre det ikke er åpna og det er min kjære sitt. Eller det er ikke sant, noen ganger åpner jeg det og spiser opp det også også gir jeg han ett uskyldig blikk og sier, jammen jeg kjeda meg sånn, eller jammen jeg var så fysen på noe godt også kunne jeg ikke gå ut fordi Aron lå og sov, eller en eller annen teit unnskyldning. Vet det er teit, men det er bedre enn å innrømme at jeg er totalt blottet for selvdisiplin... Nei nå må det en skjerpings på gang. Blir ikke bedre av at jeg går hjemme hver dag heller. i morra skal det kjøpes inn mere frukt og det skal kun være sukkerholdige varer her på lørdager. så får vi se hvor mange dager jeg holder denne gang... eller om je ghar glemt mitt nye forsett til i morra...
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Kom over bloggen din på froeldremanualen :)
    Kjenner til den der med sjokolade, ja!
    Phu!!

    Nina

    SvarSlett
  2. hei Nina.
    Koselig at du tittet innom bloggen min.
    Sjokolade er skummelt som hjemmeværende og en mann som jobber kvelder og ikke kan kontrollere meg. he he..

    Wenche

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...