tirsdag 30. mars 2010

takk for deeeeeet


Har så lyst til å finne på noe, men orker ikke. Etter ei uke med syk unge og dårlig nattesøvn så er det såvidt jeg gidder å løfte ræva fra sofaen for å lage meg middag når ungen endelig har sovna for kvelden. Min kjære jobber kveld og det gørr kjedelig å lage middag til seg selv. Hva tar kortest mulig tid og smaker greit. Pasta. he he. vel kjedelig er det men det er mat vel og merke. 
mengden smågodt snakker vi ikke om. Det er tross alt påske. Og jeg trener i morra. æresord.... trallallallalla.

Det som er skikkelig teit er at når jeg er sliten, trøtt og daff så får jeg for det første ikke sove ordentlig. Akkurat som om kroppen er helt superstressa og uttafor så jeg ligger lys våken når jeg kunne sovet. Og jeg er i tillegg en av de som minst må ha 39 i feber eller influensa for å klare å sove på dagen. Noe jeg sjelden har.  Nå har jeg ikke tid til å være syk i allefall. 
For det andre så ligger jeg å stirrer i veggen de gangene jeg har lagt meg og ungen sover greit på natta. Takk for deeeet. 
Og når jeg er trøtt, ikke får sove og er sliten så blir jeg deppa og uttafor og beskylder min kjære for det ene og det andre og gir han skylda for det meste. Ja det var der de hormonen kom inn ja. Stemmer det. Takk for deeeet.

Så hurramegrundt og heisann og hoppsann. Her er det hyggelig og jeg kjeder meg ikke det spor. Jeg kunne funnet på masse nå som han sover, men jeg orker rett og slett ikke, og jeg tror noen har helt lim i sofaen, for her sitter jeg med fjernkontrollen i ene hånda og godteskåla omringer den andre hånda. GOD PÅSKE
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...