søndag 14. mars 2010

eller nei...

Jubla vel litt for tidlig ja. denne natta våkna han kl 00 og kl 5 var det tydeligvis bare og overgi seg og stå opp. 
Når skal disse små skjønne at å sove er godt. Når han blir tenåring tenker jeg.. Da skal han bare sove og spise...ja ja. sånn er det. 
kan ikke forvente at hver natt er perfket med 12 timers søvn, så får jeg heller holde ut de dagene det blir lite søcn på meg. Vi fikk i allefall en del ut av dagen, husarbeid, trening, trilletur i sola, leking, herjing og masse mer.
Men gutten blir sliten av lite søvn og mye aktivitet og jeg er temmelig slått ut selv så tro rdet blir en tidlig søndag gitt. 
Det har vært en solfylt dag i dag. Men her er nå sola mi uansett da:)

 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Barn og søvn, ja...Jeg har fire barn, men lurer også på dette hvorfor de ikke bare kan sovne. Og sove godt hele natta...men, men, det går seg til. De eldste mine legger seg om kvelden og sover godt natta igjennom. Så jeg regner med at det vil skje med veslejenta vår etterhvert også.

    SvarSlett
  2. rart det der ja. Barna burde kommet med en sovebruksanvisning syns jeg. Ikke mye hjelp å få på helsestasjonen eller. Syns jeg har prøvd alt. men det styrer han tydeligvis selv om han vil sove hele natta heller ikke. Får bare nyte de nettene han faktisk sover bra. også få rman heller bar eholde ut de nettene det ikke funker.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...