mandag 22. mars 2010

Trening

Det er så deilig å trene av og til, Akkurat som om en får ut all gørra og frustasjon og alt som kan samle seg i en kropp. Var å trente i går og følte meg så mye bedre etterpå, bortsett fra bekkenet da som fortsatt krangler litt med meg innimellom. Men i går tenkte jeg at jeg driter i det bekkenet og ser om det hjelper å trene. Litt usikker på om det e rmuskulært i blant eller bare selve bekkenet som er litt teit. Vel jeg fikk trent bra men bekkenet ble jo selvfølgelig verre etterpå. Forsøkte å tøye og strekke og gjøre det jeg skulle underveis. og tøyde skikkelig etterpå. Fikk kjæresten mi til å presse ned foten så jeg fikk tøyd ogdentlig på setet. 
Gikk som en gammel gubbe etterpå men etter en rolig kveld, masse varmeomslag og 12 timers søvn så ble det litt bedre. Men nå kjenner jeg resten av kroppen er sliten. Ikke etter trening men jeg tror det sliter på kroppen å bære rundt på en 12,2 kg unge hele tiden. Må si jeg gleder meg til han lærer seg å gå..

Men trening er godt uansett. Jeg merker at jeg får så mye ut av det. Mer energi, noen ganger helt utslit tog sover så godt (håper bare Aron sover like bra de nettene jeg vil sove godt) og Aron får veldig mye positivt inntrykk av å være på minisatsen. og ikke minst man ser at kroppen blir faster og finere. Man ser at det hjelper på det lille ekstra man har rundt om kring.  
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...