mandag 2. august 2010

actonbilder av fleecejakka


Jeg lagde jo en fleecejakke til gutten min. Ser ikke ut til det er så aaaaaalt for lenge til vi kanskje får bruk for den. I allefall ikke med dette strålende deilige norske sommerværet. (litt nedtur å reise fra 30 grader og skyfri himmel til dette drittværet her for å si det sånn) Men sånn er det i Norge på sommeren. Får håpe august blir like bra som den pleier. og for de som lurer.... tja jeg blir vel ofte litt værsyk.... he he.
Her er i allefall jakken. Den er i størrelse 2 år og jeg har endelig fått sydd i knapper. Knappehull var en prøvelse i tynt fleecestoff. Burde kanskje hatt noe ekstra forsterkning på baksiden men jeg fikk det da delvis til til slutt..


Er ganske fornøyd. Selv om hetta er mest til pynt tydeligvis. Guttungen ser ut som paven når han får den på. Eller en av de i conehead..  he he. ikke veldig stilig med andre ord. Og lillegutt syns det var litt vel tidlig å få på seg en varm jakke etter to uker i total klesfrihet:) 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Knallflott jakke!
    Flink du er!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  2. tusen takk. Håper bare gutten vil bruke den når de blir kjøligere. :)

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...