mandag 16. august 2010

Trøndelagstur


Da var plutselig langhelgen i Trøndelag over også. Vi har kosa oss masse, kjørt masse bil, sett elg, vært på Melhus, vært i Rissa, kjent eima av gjødsla jorder, spist god mat, vært innom stoff og stil (til min kjæres store fortvilelse, jeg brukte jo sååååååååå lang tid...) truffet mange kjente og kjære. Aron har også funnet ut at Trampoline er en morsom innretning. Jeg ender alltid opp med å finne ut at 4 dager, ei uke eller samme hvor lenge jeg er i Trøndelag så rekker jeg aldri det jeg skulle rukket. Det er så mange å besøke, så mange å hilse på, si hei til, besøke, så mange steder å dra til og så mye å se. Jeg har til dags dato ikke vært inni Nidarosdomen... 
Shame on me! men det har aldri blitt tid eller mulighet. Men det blir vel når Aron blir større tenker jeg.


Magnus og jeg har også fått testa ut å ligge i køyesenger... Veldig rart for noen som er vandt til å ligge veeeeeeldig nære hverandre, men det gikk da det også.. Som å være på leirskolen igjen.
Vi kosa oss masse i Trøndelag men likevel, borte bra, hjemme best. Godt å komme hjem til senga si og alt har gått greit med Aron og bilkjøring også. Men det er litt irriterende når vi finner ut at all skatten vi betaler går til den forbanna minnesundbrua som da gjør at det blir midlertidig kjørefelt og forandring i kjørefeltene når alle skal hjem fra ferie og hjem til jobb og skolestart....  og gjør at vi står i kø 1,5 time for å få kjørt 5 mil. hmmmmpffff. Men vi kom oss da hjem til slutt. 
Ha en flott uke med eller uten bilkjøring og trafikkkork.
Blogglisten

2 kommentarer:

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...