mandag 30. august 2010

Så mange planer

okey, da stikker jeg i barnehagen mamma, ikke riv ned hele leiligheta når jeg er borte da. 

Joda, nå som den lille gutten min har blitt så stor at han har begynt i barnehage så hadde jeg store visjoner om hva jeg skulle bedrive dagene mine med. Vel han er nå bare 2-3 dager i uka i banehagen men likevel masse fritid til mamman.
Jeg skulle, sy, hekle, shoppe, dra på kafe, møte folk, kanskje jobbe. 
Men hvem sitter sammenkrøpet i sofaen under ett teppe og ser på dårlige repriser av scrubs, home and away og masse annet skvip på tv. Joda, det er MOI.. 
Til mitt forsvar, vært litt smådårlig i helga, men likevel hvor ble det av pågangsmotet, "driven" og tja ikke minst lysten til å finne på noe. Vel den er ikke her i allefall.

I stedet irriterer jeg med over at det er så mye dårlig på tv, og at han som bor over drive rå pusser opp og bårker dagen lang. Kanskje på tide å pelle den snart feite rævva si ut av sofaen and DO SOMETHING... vel jeg vurderte det men pleddet og sofaen var så mye mer spennende go i tillegg begynte det å regne ute og det er bare ett par timer til ungen skal hentes... så tja jeg sløver litt til også gjør jeg noe i morra i stedet.. Lenge leve latskapen. 

Må legge til at det er ufattelig deilig å sløve sånn hjemme helt alene uten ansvar eller noe å gjøre hele tiden også.. Ingen kontantstøtte er verdt den komforen. 
Ha en flott dag, enten den er hjemme, på jobb, skole eller med unger. 
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Å det er deilig å slappe av av og til - og fortrenge alt en skulle gjort!

    Kos deg videre!

    Klem

    SvarSlett
  2. Godt å slappe litt av og til. Og da er det viktig og ikke ha dårlig samvittighet for det. Driven kommer nok tilbake :)
    Ha en fin ettermiddag
    Klem Tonje

    SvarSlett
  3. ja kjempedeilgi å slappe av. Det kommer vel i grunn tidsnok nok å gjøre regner jeg med.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...