mandag 30. august 2010

har gjort litt i det siste da..


Kom på at jeg har da faktisk ikke bare bedrevet sofasliting. Jeg har over en lengere periode laget siklesmekker og smekker i forskjellige stoffer og farger.  Har endelig kommet fram til ett mønster som jeg syns ble bra. Så nå er jeg fornøyd.

Dette er noen helt vanlige siklesmekker med flecce bak og bomullsstoff foran.


har lekt meg litt med hvor merkelappen skal være, men endte vel opp 
med på siden som på det øverste bildet.


Smekkene er i slitesterkt voks stoff fra Ikea. Syns det var så stilig og måtte bare lage noen smekker jeg har valgt å kalle "hyttesmekkene". De er vendbare.

forsiden

baksiden

også er det noen "polkadot-smekker"


Disse er alle til salgs. 50 for Siklesmekkene og 75 for Smekkene.
Blogglisten

6 kommentarer:

  1. Så utrolig flink du er :)

    SvarSlett
  2. tusen takk. Utrolig koselig å høre. ;) ;)

    SvarSlett
  3. Så flink du er - de er kjempeflotte!
    Klem Tonje

    SvarSlett
  4. Så hyggelig at du deltar i min Gibort.
    Og så mange fine smekker du har laga. Hyttestoffet var kult! :)

    SvarSlett
  5. Så utrolig flotte!! Du er så flink! Ble så inspirert at jeg skal ta frem strikketøyet (blir liksom ikke helt godvenn med symaskina...) når prinsen er lagt seg!

    Koselig at du er med i Solkattkonkurransen min :) Godt svar ;) Lykke til i trekningen!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  6. takk. alle sammen
    konkurranser er gøy, vurderer å ha en i bloggen min snart også.
    Strikking er jeg elendig på Hilde M, så imponert over de som kan strikke:) Godt talentene er fordelt sånn sett..

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...