tirsdag 17. august 2010

Søkt jobb gitt...


Ja, da har jeg søkt på jobb da... Leverte en søknad i dag. Vel, jeg leverte en søknad ja, men det er tydelig at det er lenge siden jeg har søkt jobb, for skrev jeg med arbeidserfaring? Nei, sendte jeg med cv?, ehhh nei, skrev jeg ned skolegang? eh delvis.....Herregud hvor sløv går det an å bli. Mulig jeg må innom å levere litt vedlegg til den søknaden gitt.. 

Ja, ja man lærer da alltids noe og husker på hvordan ting var. Men jeg har i allefall søkt jobb i en strikkebutikk. Jeg som ikke kan strikke en gang...... 
ha ha ha. men jeg er glad i håndarbeide og kan hekle og sy da så får håpe det kan føre noe godt med seg. Har jo stått i butikk før. Er jo bare snakk om deltidsjobb dette i førsteomgang da og det er på senteret rett ved siden av oss. En gang må jeg jo prøve meg i arbeidslivet igjen og hvis det ikke går nei da går det ikke. Man må jo prøve først i allefall. 

Krysser fingrene for at jeg kanskje får den da. Hadde vært koselig syns jeg da.  Og kanskje jeg kunne plukket opp litt mere strikkekunnskaper. Tror jeg kan å strikke rett og vrang da.. ehh..
Blir i allefall spennende. 
Blogglisten

5 kommentarer:

  1. Lykke til, Håper jobben blir din.

    SvarSlett
  2. tusen takk. Hadde vært gøy.

    SvarSlett
  3. Lykke til! Lag deg en skikkelig CV - det er til god hjelp!

    SvarSlett
  4. Takk. En cv ble ettersendt i dag. .he he. mptte innom hun butikksjefen igjen etterpå og fortelle om flausen..

    SvarSlett
  5. Lykke til. Håper du får jobben :)

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...