tirsdag 3. august 2010

Jeg innrømmer det......

Ja, jeg har verdens beste gutt og kjæreste men jeg innrømmer også at jeg ønsker meg en ny mobil... og jeg angrer på at jeg ødela den gamle....

Jeg lengter etter en ny telefon jeg kan klare å ringe med i allefall. Men det skal jeg også innrømme at det var ikke derfor jeg knuste den gamle. Den var faktisk fullt brukbar og jeg likte den veldig godt. Det var egentlig bare tilfeldigheter som gjorde at den havnet i veggen. Jeg har lært at jeg aldri skal ha noe i hendene når jeg er sint i allefall. 

Jeg innrømmer at jeg lenge har gått å sikla på en touch telefon, jeg sikler på iphone men jeg aner ikke hvilken telefon jeg kunne tenkt meg uansett. Så inntil videre og mens jeg venter på å se om jeg har vært snill nok til jul får jeg bare plages med den tlf jeg har som tydeligvis bestemmer selv når jeg kan ringe med den.
Tror dessuten Aron er glad jeg ikke har en ny fancy tlf som jeg holder på med hele tiden, så nå får jeg værsågod hjelpe han å putte lekeklosser i puttekassa... yeah det er morsomt. Han gir seg aldri heller vett...  og når jeg ikke leker meg klosser går jeg å skrur av plater på komfyren, løfter gutten ned fra tv benken, sofaen og tar fra han farlige ting. Dette hjemmet var plutselig ikke så barnesikkert som vi trodde likevel. Men vi koser oss. Se bare på bildet.. han vil gladelig sitte i fanget å bli tatt bilde av... (NOT)

Helledussen, lurer på hvordan jeg klarte meg før jeg da jeg ikke hadde mobil. Og hvis jeg skulle treffe noen var det så vidt jeg fikk ringe med hustelefonen. Bodde de jeg kjente innen gåavstand, det vil si innen en radius på ca 4 km måtte jeg pent gå å banke på døra å høre om de var hjemme. Var de ikke hjemme synd for meg.. Det var i gamle dager det. Det føles i allefall ut som en hel evighet siden. Nå kan jeg ikke gå ut døra uten mobilen en gang.  Nå sender vel kjæresten og jeg mld til hverandre hele dagen... 

Så det er vel først nå jeg skjønner hvor verdifull den tlf faktisk var for meg før den gikk i tusen knas..
Noen som har noen gode touch telefoner å anbefale? Hvilken tlf har du og er du fornøyd med den?
ha en flott dag med eller uten tlf

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. You don't know what you've got, until it's gone ;)
    Touch telefon e dødsdigg =D Liker veldig godt den eg har (Samsung Jet, eller S8000 som den også heter). Eneste dumme er at det kun er plass til 200 meldinger i innboksen... =)

    SvarSlett
  2. tlf din var kul. 200 mld ja da må jeg slette mye ofte tror jeg.. he he

    SvarSlett
  3. Kunne ikke teflonen din fly altså? Jeg elsker min, det er en Nokia, men en litt heftig Ammetåke gjør at jeg ikke aner hva den heter. Den er rød og svart, haha. Lykke til med mobiljakt. Vær snill pike så kanskje Jule (pulenissen) kommer. Kan fremdeles ikke lese eller høre ordet jul uten å huske hva Jorun sa. Hihi.

    LML

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...