lørdag 28. august 2010

Barnefri helg

(om du lurer på hva dette bildet er så er den en øyenstikker vi prøvde å ta bilde av utenfor leiligheten her om dagen, Fløy fort ja... )

Vi har vært så heldige å bli vinnere av en stykk barnefri helg. Så tusen takk til mamma og stepappa som passer på barnebarnet sitt i helga. 
Jeg kjenner det va rpå tide å få sove ut, slappet av og samla krefter igjen. Det har vært mye med barnehage, dårlige netter og full fart. 
Aron sover innimellom veldig dårlig og det går jo utover oss som da er oppe 3 ganger etter å ha endelig lagt oss før vi igjen må opp kl 5 eller 6 om vi er heldige. Håper det er pga tilvenning i barnehagen og fordi det har skjedd så mye nytt og masse inntrykk som skal på plass. Krysser fingrene for at neste uke blir litt lettere. Det er ikke bare bare å begynne i barnehage. Men det gikk veldig bra da han var der full dag på torsdag vel og merke. Så jeg tror han trives godt der.
Men i går kjørte vi han til mormor og tok oss en velfortjent kjæreste helg. Vi dro på kino og sløva. Og i dag er det mere sløving, litt bursdag på meg og kino på kjæresten. Må gjøre litt sammen med venner også, sosialisering er bare bra.

Det som er rart er at jeg våkner jo og tror jeg hører Aron uansett. I morges våkna jeg kl 7 og skjønte ingen ting, ingen som ropte, ingen som herja eller gråt. Må innrømme det var rart men også litt deilig å kunne stå opp, bare gå rett i dusjen uten å ha en unge som sitter utenfor, drar opp dusjdørene og vil inn. Jeg trengte bare å tenke på meg selv, bruke så lang tid jeg ville og sløve og spise frokost i fred. Rart men deilig. Så denne helgen skal nytes også vet jeg det blir godt å få hjem gutten vår igjen i morra. De blir fort savnet disse små, det mangler jo en her hjemme fordi om han er borte i noen dager. Bra det, man skal savne hverandre, for da blir gjensynet så mye bedre etterpå. Og jeg vet jo han koser seg og har det bra og får masse oppmerksomhet og kjærlighet der han er nå. Og når Aron har det bra har mamma'n og pappa'n det bra også.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...