mandag 2. august 2010

I painted my tomait


Nei, det er ikke en ny vri av halloween og heller ikke en linje i en sang. Det er bare jeg som har hørt og hørt på denne grand prix vinner sangen "Satellite og innbildt meg at hun Lena har sunget "I painted my Tomato (her uttalt tomait som jeg forstod som dårlig tyskengelsk...) for you. I did it just the other day". 

Har aldri forstått hvorfor hun skulle male en tomat for noen og heller ikke hva det har betydd. Nå tør jeg påståd at årets vinnerlåt ikke har den beste engelsken og da er det jaggu godt man har programmer som allsang på grensen. Lena deltok nemlig der her om dagen og da fikk jeg rettet opp min misoppfattede sanglinje. Det er aldeles ingen tomat men toe nails.. Selvfølgelig... 

Takk til tv2 og takk til Allsang som reddet meg fra total utdritelse hvis jeg noen gang skulle sunget den sangen offentlig:) Så fort kan man ta feil:)

Men jeg er alldeles ikke den verste når det kommer til å høre feil eller synge feil. Min bedre halvdel finner stadig på nye sanger fordi han ikke husker hvordan sangene er.
Her om dagen sang han "åh åh åh det e like bra..." som da skulle være "åh åh åh d går likar no"... 
Eller "æ hadde ti tusen tommeltotta, neggelsprett og sommervotta":) her skal det da kanskje være "Selbuvotta"... har ikke hørt om noen andre enn min kjære som bruker votter på sommeren..

men jeg er ikke noe bedre jeg heller da. Jeg har fått høre at jeg har ødelagt en sang for tantene mine. De klarer ikke huske hva som engentlig er teksten etter jeg san kjærlighet av sissel kyrkjebø. Jeg synger midt inni der -"ingen kan krype men alle kan gå".... mn nå skal dere nok en gang få vite hva det egentlig er.. hun synger "ingen kan kreve men alle kan gi.." hvor jeg har klart å mikse opp akkurat krype og gå og kreve og gi kan man jo også spørre seg om men jeg var bare 7 år eller no så jeg føler jeg er litt unnskyldt der. Men sorry for at jeg ødela den riktige versjonen av sangen, men dere fikk jo til gjengjeld en litt morsommere versjon tanter. 
ha en flott dag med eller uten sangfeil
Blogglisten

4 kommentarer:

  1. hehe! Tidig:)

    Gjør sånn hele tiden jeg også, synger med radioen, og da synger jeg det jeg tror de sier... Men gjør jo ikke noe, synger ikke for noen-bortsett meg selv!

    fin dag til deg:)
    klem ellemell

    SvarSlett
  2. Wenche du Wenche =D
    Gina dritkåt vet du ;) Hehe... Du hører det du vil høre tror eg =P

    SvarSlett
  3. he he, det er godt jeg ikke er alene:)

    Nina: piss brun, dusty free og donødt

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...