onsdag 4. august 2010

Jeg fikk en award:)


og hele dagen min ble med ett så mye bedre:) Tusen takk til Miriam som ga meg en flott award. Hun har en kjempeflott hobbyblogg, og stikker de flotteste plaggene jeg vet om (jeg eier ikke strikketalent og har knapt nok satt mine fingre i en strikkepinne så dypt imponert her altså.) Hun lager også mye annet stilig. så jeg anbefaler å ta en titt inn på bloggen hennes. Hun har også en give away i disse dager der man kan vinne en kjempestilig kjekkasgenser.

Awarden gjorde virkelig dagen min så mye bedre og takk for flotte ord Miriam. De varmet virkelig. Her har nemlig dagen gått i ett fra kl 4.30... vi snakker ikke nattrangling men en veeeeeeldig tidlig morgenfugl på 16 mnd... hmmmmpf.. og han har ikke akkurat vært noe blid fordi om han stod opp kl halv fem..... 

sammen med awarden skal jeg
1. Linke til den jeg ble nominert av
2. Sende awarden videre til 7 inspirerende blogger
3. Dele 7 ting om meg selv

Jeg nominerer disse til one lovely blog award
1. Tuvauniverset (ei god venninne som skriver om datteren Tuva og det som skjer i hverdagen, utrolig koselig blogg)
2. 10ngeling  (enda ei god venninne som har egen syblogg og som syr masse fine barneklær)
3. mo9ca design ( ei husmor som syr de mest fantastiske ting, kom tilfeldig over denne bloggen men hun har inspirert meg til mange syprosjekter)
4. Pias verden (firebarnsmamman som skriver så utrolig morsomt at jeg sitter å ler så jeg griner. min "Må leses hver dag bloggen" )
5. Hilde M lykkelig med liten ( var nok Hilde som fant meg først men hun har en flott blogg der hun skriver om livet som småbarnsmor og i tillegg får man mange tips om produkter hun tester )
6. Ellemell (enda en fantastisk syblogg jeg har blitt glad i. her får jeg inspirasjon til søm, interiør men hun skriver også litt om familie og hverdagen)
(ei ung dame som syr flotte barneklær og smekker og strikker og hva denne damen ikke kan sier jeg bare. Skriver også litt om familien.)

7 ting om meg
1. Jeg hater fulle folk når jeg selv er edru
2. Jeg liker orden og ryddighet rundt meg og hater å komme for sent
3. Sjokoman til tusen
4. Tv slave når jeg har muligheten
5. Kommer fra den lille bygda Rissa (hvis du ikke vet hvor den er så ligger den i Sør-Trøndelag)
6. Jeg mistet pappan min da jeg var 13 år og flyttet derfor til mamma og havnet i Oslo
7. Jeg kan glimte til med ikke bare å ha blondt hår men å virkelig være blond, men det er utenpå,  inni er jeg egnetlig veldig smart...  (yeah right)
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Tusen takk! Så utrolig koselig! Jeg har aldri fått noen slik før!

    Ha en fantastisk helg!

    Klem fra Hilde

    SvarSlett
  2. da var de tjaggu på tide du fikk den awarden du fortjener:)
    Ha en flott helg du også.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...