mandag 23. august 2010

Besøkshelg



Kan i grunn bare kalle helga for det. Vi har hatt masse koselig besøk. Tanta mi har vært her fra lørdag til søndag og på lørdag kom ei anna tante og kusina mi på besøk, i går kom mamma og stefaren min på besøk også. Det har gått i ett hele helga sjø. Aron har i allefall storkosa seg. Vi har vært ute og herja og vær inne og herja og sett drømmehagen og leka og gjemt oss litt for de som borrer i leiligheta over oss. Aron blir så redd når de borrer så han kaster seg fortvila rundt en hvilken som helst hals og klemmer seg godt inntil den nærmeste han finner. Søtingen.
Håper i grunn de slutter å borre snart, han blir jo så redd den lille gutten min. Merker jeg blir sliten av det bråket fra de over selv... Den borringa skjærer gjennom marg og bein. 

Jeg er bare utrolig giddalaus om dagen, orker knapt nok å gjøre noe. Kjenner det er lite søvn som er ute å går igjen, mannen jobber masse og da blir vi jo en del alene hjemme Aron og jeg. Først i helga ble det litt okey utevær.. I morra blir det heldigvis barnehage igjen, spent på om han husker på hvordan det der var igjen. He he.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Ikke stas hvis man blir gående mye alene med barnet - man trenger litt støtte! Spennende med barnehage - lykke til!

    SvarSlett
  2. nei, man kan gå på veggen av mindre. he he.. veldig spennende med barnehagen, han trives inntil videre og skal prøve full dag i morra... weee..

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...