tirsdag 25. mai 2010

award




Fikk en kjempeflott award av Superlille. Tusen takk. 
Med awarden fulgte det 7 ting man skal skrive om seg selv. 
Så skal man sende awarden videre til 7 andre bloggere.

1. Jeg er vel i utgangspunktet en pessimist. Jeg vil heller bli gledelig overrasket.
2. Jeg var veldig syk og slet veldig psykisk og fysisk fra jeg var 17-24 år. Vil vel kanskje aldri bli 100% frisk men føler meg frisk nok og bra nå
3. Jeg ønsker meg 2-3 barn. men føler jeg også har det beste jeg kan ønske meg i 
hele verden. Kjæresten min og sønnen vår
4. Jeg er utrolig mørkredd og skvetten av meg
5. Jeg har to halvsøsken og tre stesøsken.
6. Jeg elsker å male, tegne, hekle, sy og pusle med scrapbooking.
7. Jeg elsker å reise og prøve nye ting

Jeg sender awarden videre til :
Pias verden
Frk. Reum
Bestefars verksted
Feastsonscraps
Tuvauniverset
Sunniva
Snuppelure o/co

Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Tusen tusen takk! Veldig hyggelig at du ga den videre til meg! Gratulerer selv med award - moro å få vite litt mer om sine medbloggere!

    SvarSlett
  2. takk for det. Ja det er gøy å få vite mer om de som er bak bloggene.
    Digger bloggen din.

    SvarSlett
  3. Så fint at du satte pris på den :)

    Klem

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...