fredag 28. mai 2010

gode gamle minner

bildet er lånt fra www.bbc.co.uk

Jeg husker så godt da jeg gikk i 7-8 klasse. Jeg syklet så fort jeg kunne, eller løp for å rekke bussen hjem så jeg rakk å komme meg inn døra, sette meg foran tv og skru på Dallas. Oh my så hekta jeg var på den serien. Lykken var om jeg rakk begynnelsen og fikk sett hele episoden. Som regel kom jeg 10 min uti en episode men man finner mange muligheter og vrier for å komme seg tidlig hjem å se yndlingsprogrammet sitt. 
Og nå går det jaggu på tv igjen. Nrk kl 15.10. Hadde det bare gått på det tidspunktet da jeg gikk på ungdomsskolen. he he.. 
men noe jeg innser nå som jeg ikke så den gang jeg var totalt hekta og forelska i Bobby og syns Jr var den sanne drittsekken han var, sue ellen er like drita nå som da, og den eneste som holder familien samlet er vel miss Ellie. ... Vel det er ikke akkurat skuespillerprestasjoner på høyt nivå nei. Her er det teaterdrama på høyt nivå og sorg glede og fortvilelse uttrykkes på akkurat samme måte. Herlig. Like bra som Hotel Cæsar da det starta. ELsker sånne serier. 

Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...