mandag 3. mai 2010

Absurde meg


Beina mine vil ikke bære meg nå
er det abasi siden jeg ikke kan gå?
vil absorbere all positiv stimulens
men blir rammet av abstinens

Jeg er en accident prone
              
             En ulykke kommer skjelden alene
alt føles absurd og jeg lider av abuli
vet ikke hva jeg vil og er småurolig
øynene kan ikke adaptere

Ingen ting vil samarbeide

Adrenalinet stiger uavhengig
Afasien og algesien intreffer plutselig
slik en affekt og jeg blir agil
vet ikke hva jeg skal ta meg til
greier ikke være her eller der

Natten er her
       Jeg har agrypni

letter høyt over bakken men får ikke akrofobi

Verden er ikke lenger akromatisk
tilstanden er ikke lenger somatisk
jeg ser duse farger
oppdaget andre dager

Alt kom akutt

Alt kom til slutt


WML -05
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...