søndag 16. mai 2010

Trening er verdens beste medisin


I allefall på tunge regnfulle dager.
Derfor har jeg hoppa inn i treningsklærene, meldt meg på en time på sats. Jeg elsker å trene step, så her skal det steppes til tusen. De søndagssteptimene de har her hos oss er temmelig harde. Instruktøren kjører oss kjempehardt og det er så bra. Man skal pushes litt. Jeg trenger i allefall å bli pusha. 
Kjenner at det skal bli innmari godt å få svetta og trent ut masse tanker og dritt. Men til tross for en dag med overskya regn og masse tanker så føles dagen mye lettere ut i dag enn i går. SÅ det går da framover. 
God trenings eller ikke treningssøndag til dere alle.
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Kos deg på trening!!!
    Ingen dum ide, kanskje jeg og burde komme meg avgårde på trening? hmm... skal taes opp til sterk vurdering :)

    Ha en fin 17 mai i morgen :)

    SvarSlett
  2. takk det samme Nina. God 17.mai.
    Det er godt å trene og få ut litt gørr og bare få tilbake masse energi i stedet. Anbefaler det på det sterkeste.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...