torsdag 20. mai 2010

Det er så godt å ha familie og gode venner


enda bedre når man virkelig trenger det. Familie og venner som støtter en og sier man er der om man trenger de og bare viser at de bryr seg. Det er så godt å vite det. Man trenger ikke alltid si så mye, eller forklare hvordan man har det eller ikke. De bare er der, uansett om man er sint, lei seg, uttafor, trist, glad eller fjern eller what so ever form eller humør. Er det ikke fantastisk. Det er fenomenet familie og nære venner. 

Jeg har alltid visst og hatt familie og venner rundt meg som har støttet meg uansett hva som har skjedd, men jeg har på en måte blitt minnet litt ekstra på det de siste ukene. Minnet på at de fortsatt og alltid er her. Jeg er så takknemlig for alle støttende og oppmuntrende ord og alt de har gjort. Jeg ville gjort akkurat det samme for de, nårsomhelst. 

Og takket være de og litt tid så går alt så mye bedre. Jeg føler meg selvfølgelig sliten og preget av det som har skjedd, men det går så mye bedre nå. Tror ikke jeg har grått siden søndag. Det kaller jeg framgang. Og hva er vel bedre medisin enn en fantastisk blid guttunge som gir meg en utrolig god sikle nuss og klem. Elsker Aron siklenusser. 
Blogglisten

3 kommentarer:

  1. Godt å høre at det går bedre med deg!

    SvarSlett
  2. <3 takk nina. Det er godt å føle seg bedre også

    SvarSlett
  3. Tror du e ett av de sterkeste menneskene eg vet om ! Alt du har vært igjennom og likevel smiler nesten hele tiden =)
    Kommer aldri til å glemme Kretaturen og Brasilturen ^^, Føltes mer som om du var storesøsteren min !
    Gleder meg til å komme å besøke dokkar og turboprinsen i sommer ^^, <3

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...