mandag 10. mai 2010

mens jeg venter på sommeren


Våknet i dag til øspøsende regn, men det gjør i grunn ingen ting. jeg vet at snart er det sommer, vi er allerede godt inni Mai og hva er vel herligere enn våren og sommeren som er i vente.
om litt under 9 uker reiser min lille familie til Antiparos. Ei herlig lita gresk øy. Vår gogutt, kjæresten og jeg pluss en del fra min samboers familie. Jeg tror det blir utrolig koselig. Og jeg er så spent på hvordan Aron kommer til å reagere og ha det. Han er jo helt vill etter å bade her hjemme så hvordan blir han når han møter ett stort hav for første gang. Kanskje vi burde innvistert i en gåsele/løpestreng til han så han ikke løper fra oss. Regner med han har begynt å gå innen vi reiser, men det er jo ikke sikkert. Kanskje lærer han å gå der nede. Det er ingen hast for å si det sånn. Han krabber fort nok og gjør nok bøllestreker som det er.
Gleder meg utrolig til den første ferieturen med familien min. Rart å tenke på at man har blitt sin egen familie. 
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...