mandag 17. mai 2010

søttendemai er vi så glaaaa i..


Vel jeg kunne i grunn ha tenkt meg å sovet over hele dagen. Føler ikke jeg har noe å feire i grunn. Men det var selvfølgelig koselig å se så mange festglade mennesker ute og få besøk av svigers. Feriet vel og merke med skolebrød som jeg bakte i går. (bildet over)

Men jeg merker humøret mitt svinger og at det er ikke langt mellom normal sinnstemning og gråten i halsen. Skal ikke så mye til før jeg blir litt på tuppa. Og det å være blant mange mennesker da er ikke det som står høyest å lista mi. Men når det er sagt så gikk vi da ut en tur på skolen og fikk spist pølser og is og kjøpt lodd og Aron ble skremt av disse guttungene som bråka med sånne høye trompetlyder på boks. Unødvendig syns jeg, gøy syns sikkert de.. Aron begynte å gråte og vi gikk liksågodt hjem.

Ellers syns jeg at humøret mitt har holdt seg bra i grunn. Har ikke grått noe i dag og det er framgang med stor F. Men jeg har svelget noen tårer. Det går ikke bare over sånn med en gang. Hadde ikke regnet med det heller, men jeg trodde vel ikke jeg skulle reagere så sterk heller. men det er godt å vite at man føler seg klar for unger og ønsker seg flere barn etter hvert da. Det er vel bare en sunn reaksjon tenker jeg. Det viktigste er at det går framover og at det føles litt lettere for hver dag som går. 
men å feire noe i dag føler jeg ikke for. I tillegg har vi hatt en feberfull guttunge som vi ikke kan være så mye ute med så vi måtte bare holde oss i ro også. Flaks for min del.
Tror guttungen feirer med noen nye tenner så det er nok ikke noe verre enn det heldigvis.

I morra er en ny dag. Kanskje jeg orker å trene litt også. I dag har ikke formen vært hel med meg heller. Vondt i hele kroppen og uggen, kvalm og en aldri så liten hodepine på toppen. Nice. Takk for deeeeeeeet.

Neida, tenk positivt, tenk positivt og hurra meg rundt og tjohoppsann heisann og god kveld så blir alt så bra.)
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...