torsdag 27. mai 2010

freak show

bildet er lånt fra www.ballade.no

Vel det er ikke bare jeg som er ett freakshow om dagen. Riktignok ser jeg totalt dopa ut fordi jeg er så sløv i øynene, tett i huet, slapp og daff. Men det som virkelig slår meg er Melodi grand prix. Eller som det nå så fint heter Eurovision song contest. Ha ha, jeg må nesten le av det også.. sang konkurranse lissom. Ikke bare er kostymene noe for seg selv, men bidragene er noe av det dårligste jeg noen sinne har hørt. Det blir jo ikke noe bedre. Bidragene blir bare verre. Parodier, håpløse tekster og uoppfinnsomme titler. Og jeg syns alle sangene er ganske like og utrolig kjedelige. Det eneste de scorer på er freakshowet. Så jeg gleder meg til freakshow nr 2 i kveld. Og den grand finale på lørrda'n. Det er bra nrk satser på komedie om dagen. 
Nesten så man skulle vært på telenor arena for å fått det med seg. Blir sikkert første og siste gang det er i der.
men de kostymene altså, en del av årets kostymer slår til og med Jan Teigens skjellettdrakt (se bilde over)

bildet er lånt fra www.eurovision.no
her er f.eks Nederland.(fra andre semifinalen som går i kveld) Sangerinnen er hun som står i hvitt men mitt blikk går mere på de dukkelingnende folka med trommene forran. Fantastisk. Snakk om å fange oppmerksomheten a gitt. Dette kostymet hadde vært noe å hatt på seg på fest. Må innrømme jeg trodde det var ett av de østeuropesike landene (les polen eller Ukraina her)som tulla først. men så feil kan man ta. Spennende å se om jeg får med meg sangen i kveld i det hele tatt..
Ellers håper jeg at jeg klarer å få ut den utrolig store dotten jeg har i huet så jeg kanskje kan puste normalt og ikke minst takle lyder. Oh my så lydvar jeg er om dagen. Bare lillegutt skriker så har jeg bare lyst til å løpe bort, tv står på minimum lydstyrke og jeg takler ingen ting av høye lyder. Må jeg virkelig krype til korset og ringe legen da.. jædda, tar d i morra, ller kanskje greit å få unnagjort det før helga ja..
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...