lørdag 22. mai 2010

værsyk?

Sitter her pottetett og hodepine som får meg til å vurdere å ta meg en smertestillende eller to. Er fokjøla men jeg tror faktisk det er været som gjør meg så syk. Jeg hadde hodepine i går også og jeg fikk jo svaret på hvorfor i dag, Torden. Jeg får alltid hodepine dagen før og samme dag som det blir torden. Akkurat som om kroppen merker at det er noe rart på gang. Om veldig skiftende vær. Så med andre ord værsyk. Mamma har det akkurat på samme måten. Vi kjenner det på hodepina når det blir torden. 
Men nå håper jeg det er nok lummert vær og at de tbare fortsetter å være sol sol sol uten plutselig pøsregn eller torden. 
Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Ligger en award til deg inne på bloggen min :)

    SvarSlett
  2. tusen takk:) Så koselig å få. Du er god du.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...