lørdag 8. mai 2010

Lykkefølelsen


Endelig etter noen månedes fravær så har lykkefølelsen kommet tilbake. Jeg er lykkelig over det også. Jeg har de to beste guttene i hele verden, verdens snilleste og mest hjelpsomme familie og svigerfamilie. Det er godt å ha mennesker rundt seg som en er glad i og som holdet ut om man har dårlige dager eller ikke. 
Det er god å ha hemmeligheter og det er så godt at det går mot sommer, godt med vår, godt med samtaler, godt med kjærlighet og godt med sol og varme og alt som hører denne årstiden til. Jeg gleder meg til sommeren med min lille familie og håper lykkefølelsen vare leeeeeeeng. For nå var det på tide at den kom på en visitt gjen. Lykken-jeg har savna deg. (rart at søvn kan utløse så mye gitt.)
I dag er det holmenkollstafetten for meg og min kjære. Lille gullet er hos mormor og bessa og blir der til søndag. Det å sove 8 timer sammenhengende var rett og slett heeeeerlig skal jeg innrømme. Men om jeg savner gullet mitt? selvfølgelig. Savner han alltid når han ikke er hjemme. Vi mangler jo en. Men man må ta seg tid til å tenke på seg selv, pleie seg selv og slappe av også. Og ikke minst bare være kjærester oppi alt.
It's time to run. run for Comfort Hotel Børsparken. Heia heia.
Blogglisten

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...