tirsdag 18. mai 2010

Verdens beste gutter


Jeg må bare skryte, for jeg har de beste to guttene i hele verden. Se så gode de er. Aron er blid som dagen og bare god. Nå har han enedelig begynt å sove bedre på natta også. Og da blir en trøtt mamma glad for at det hun prøver på faktisk fungerer. Hvis dere husker dette nattiltaket vi prøvde så har det faktisk fungert. Men vi brukte ei uke på det siden han våkna litt ekstra pga hoste og småforkjølelse. Uansett så må man ikke gi seg før man har prøvd alt, så etter ett år med dårlig nattrutine go søvn så tror jeg faktisk det er ordnings på det nå. Krysser fingre og tær for at det er ny rutine. Og selv om jeg må stå opp kl 5 så er det verdt det når han sover fra kl 18.30-5.

Også min kjære verdens beste kjæreste som alltid er her for meg, får meg i godt humør og som er så god han også. Han er den av oss to som tenker positivt hele tiden, vel og merke er han litt gretten før han har fått i seg mat men sånn er det bare. Han er morsom, snill og god og omtenksom og bare best. Jeg føler virkelig jeg har gjort et skikkelig kupp her når jeg fant han. Nå var det vel egentlig han som fant meg da, så fikk han vil det vel bli da.
I dag er det 2 år siden jeg ble sammen med denne fantastiske mannen min. Gratulerer så mye med 2 års dagen kjære. Elsker deg over alt på jord. Deilig å vite at jeg skal bli gammel sammen med deg.

Disse gutta mine er i allefall de beste og jeg elsker de over alt på jord. Det er godt å ha en så fantastisk familie. Både de gode dagene og de litt dårlige dagene. Man trenger å bli elsket og elske noen.

Blogglisten

2 kommentarer:

  1. Ååå, kan ikke du fortelle meg hva dere gjorde for at han skulle sove bedre på natten?
    F sover i og for seg godt,han legger seg mellom 18.30 og 19, men våkner alltid 1 gang på natten for pupp. Og da blir mamma trøtt!!!

    SvarSlett
  2. kan legge inn ett nytt innlegg på hva vi har gjort og hvordan det fungerer.

    SvarSlett

tusen takk for kommentarer

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...